tOcikA - blog

Megpróbálom leírni a semmit, és indítani 1 blogot. A bejegyzések többsége nem publikus, mert magamnak irom, vagy mert nem akarom hogy pont te olvasd. -tOcikA-

Címkék

kezdet (1)

Friss topikok

Szilveszer

2008.01.04. 00:33 utazomajom

31.-én lementem Szegedre, mert az csak menőbb, mint itthon maradni. Szorított az idő, mert a teszkó 5-kor bezárt, így hát elmentünk vásárolni. Már ott gyanús volt nekem a dolog, amikor nem találtunk kosarat, de gondoltam baj nem lehet. Az emberek igényei teljesen egyértelműek voltak; az italok felé húzta a vásárlókat a szívük! Csoda, hogy nem borult fel a teszkó, annyian voltak ott. Mivel mi NEM iszunk (lehe anyám is olvassa) ezért megcéloztuk a pékárúkat, egészen konkrétan a kenyeret. Egyetlen darab sem volt, de még a drágább fajtából sem... mikor megkérdeztük egy fehér ruhában a pult mögött álló embertől (pék?) hogy lesz-e kenyér, akkor: "Mi? Mer? Má' nem lesz idén!" választ kaptuk. Azért necces volt, hogy 2 napig nem lesz nyitva semmi, és azért enni csak kellene valamit, vettünk pár croassantot. Elkeseredettségünkben arra gondoltunk, hogy a MC Drive-ba benézünk... Felülök valaki nyakába, motorhangot kiadok, és bepróbálkozunk. Picit túlhajtunk, majd vissza, ablak le, minden ahogy kell. Mire odaértünk, egyetlen takarító volt már csak ott.. Hazafelé menet megláttam egy kis bolt fényét, ahonnan az emberek kiflivel felszerelkezve tenyérbemászó mosollyal jöttek ki. Mondom énis megpróbálom, elvégre egyszer van szilveszter! Be is mentem, de már nagyon morzsa sem volt, nemhogy kifli. Viszont egyetlen darab teljes kiőrlésű barna norbi update5™ kenyér volt még jó áron! Jobb mint a semmi alapon megvettem.
Otthon megnéztem, hogy tudnánk-e pizzát rendelni! Mivel a telefont nem vették fel, így rendeltem online. De hiába vártuk, nem jött a pizza... Így maradt a sült malac + norbi update5™ kenyér.

folyt. coming soon!

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tocika.blog.hu/api/trackback/id/tr46283970

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: acerca de su 2017.12.11. 21:05:38

Ólomüveg ablak, ólomüveg ajtó - Ólomüveg ablak ajtó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása